چرا من؟
 
همه چی
 
 

]وقتی با مشکلات روبرو میشویم به خدا میگوییم : خدایا چرا من؟

اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست ...

کاش یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من”



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت13:31---17 ارديبهشت 1392
باسلام من وبلاگ جدیدی زدم و از وبلاگ شما هم خوشم امده اگر میخواهید و مایلید مرا لینک کنید و به من خبر دهید تا شمارا لینک کنم
ممنون[گل]


طلبه باحجاب(علیرضا)
ساعت9:18---16 ارديبهشت 1392
ممنون از وقتی که گذاشتین! عالی بود و خوشحالم کردین! موفق...

طلبه باحجاب(علیرضا)
ساعت15:25---7 ارديبهشت 1392
سلام!
با مطلبی جدید، منتظرتون هستم...
از نکات علمی یا تجربی شما استقبال می کنم
ممنون از همکاری تون/راستی! هر وقت به روز شدید خبرم کنید/یازهرا


طلبه باحجاب(علیرضا)
ساعت18:26---4 ارديبهشت 1392
سلام!
عقل و احساسم به من میگه اگه توی لحظه هایی که در ساحل آرامش هستم،به یاد خدا باشم، توی لحظه های طوفانی زندگی، خدا یه جور دیگه هوام رو داره...
عالی بود...


سید
ساعت17:14---30 فروردين 1392
بنویسید به دیوار سکوت:عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ،حرف بد وسوسه شیطان است
و بگویید که فردا دیر است
و اگر غصه بیابد امروز،تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را که کنون،تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بدهد
تقدیم به دکتر جلیلی )
به ما هم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:خدا, :: 19:48 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
دنیا در حکم یک دوربین است,لبخند بزنید. به وبلاگ خودتون خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس tiptop2070.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 44465
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



فال امروز